آشنایی با دستگاه تولید کیسه زباله بند دار

آشنایی با دستگاه تولید کیسه زباله بند دار

امروزه به دلیل پیشرفت در صنعت و تکنولوژی می توان دستگاه های پیشرفته ای را یافت که اقدام به تولید انواعی از کیسه های زباله می نمایند. استفاده از نایلون های زباله به دلیل صرفه جویی در مصرف، از بازیافت بسیاری از زباله ها به وجود خواهد آمد. با تولید کیسه های زباله‌ی بازیافتی می توان در کاهش قیمت این نوع از کیسه ها نیز دخیل بود. در ساخت و طراحی دستگاه های تولید کیسه زباله آن چه مورد توجه است بند دار بودن این نوع از کیسه ها خواهد بود چرا که باعث سهولت در حمل این نوع کیسه ها زمانی که از زباله پر می شوند خواهند شد.

بررسی دستگاه تولید کیسه زباله بند دار
دستگاه تولید کیسه زباله بند دار با توجه به نوع طراحی و ساختی دارد می تواند با کمترین نیاز به نیروی انسانی اقدام به ساخت کیسه های بند دار زباله نماید. در نهایت با یک اپراتور ماهر می توان این دستگاه را راه اندازی کرد. دستگاه های تولید زباله کیسه زباله بند دار اغلب به صورت اتوماتیک کار می کنند و به همین دلیل دارای سرعت بسیار بالایی در تولید کیسه های زباله خواهند بود. این نوع از دستگاه ها به طور معمول دارای حجم کمی می باشند و تکنولوژی ساخت آن ها به گونه ای است که بتوانند در فضای کوچکی جا شوند و حجم کمی را اشغال کنند. البته کوچک بودن دستگاه و تمام اتومات بودن آن باعث گرانتر بودن این نوع از دستگاه نسبت به موارد مشابه خواهد بود. دستگاه های تولید کیسه های زباله را می توان به صورت دستی در بازار یافت اما کیفیا محصول و سرعت تولید آن ها با نوع اتومات قابل مقایسه نخواهد بود. در واقع دستگاه ساخت کیسه زباله اتومات می توان کیسه های زباله بند دار را برش دهد و بدوزد. شیوه بسته بندی و کیفیت کیسه زباله تولید شده نیز از فاکتورهای مهم در قیمت این نوع از دستگاه ها می باشد.

اجزای دستگاه تولید کیسه زباله بند دار
هر دستگاه تولید کیسه زباله دارای قسمت های متفاوتی می باشد که به شرح وظایف آن ها خواهیم پراخت:

رول باز کن کیسه زباله: این بخش دارای یک لوله به صورت افقی می باشد و تمام نایلون زباله مانند طاقه پارچه بر دور آن پیچیده شده است. در واقع نایلون هنوزبرای برش و دوخت اماده نشده است.
برش و دوخت نایلون: بریدن نایلون به اندازه دلخواه و یا طبق استاندارد های لازم در این مرحله انجام می شود. دوختن لایه های پلاستیکی به هم که در واقع پرس شدن لبه های آن ها به یکدیگر است و ایجاد یک بند به دهانه باز کیسه زباله نیزدر این مرحله انجام خواهد شد.
بسته بندی محصول: در این مرحله کیسه های زباله تولید شده به شکلی استوانه ای و فشرده بسته بندی خواهند شد. هر بسته از کیسه زباله بندار شامل تعداد مشخصی از کیسه ها می باشد.
کنترل کیفی: در این مرحله دستگاه دارای یک برنامه plc می باشد که می تواند نظارت های لازم را بر روی کیسه های نایلون تولیدشده اعمال کند.

4 دیدگاه برای آشنایی با دستگاه تولید کیسه زباله بند دار ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد