همه چیز درباره آلومینیوم پارس

احتمالاً خیلی ندانید و لزومی هم نداشته بخواهید درباره‌شان جستجو یا تحقیقی بکنید. در مطلب پیش رو قرار است به معرفی یکی از شرکت‌های مهم در حوزه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و دیگر محصولاتی که می‌شود با آلومینیوم ساخت، بپردازیم.

آلومینیوم پارس، در حوزه تولید کویل، ورق و فویل آلومینیومی در کشور، رتبه اول را دارا می‌باشد و 43 سال است که دارد با یکه‌تازی پیش می‌رود و هیچ تولیدکننده نمی‌تواند به گرد پای آن هم برسد.

آن قدری عملکرد شرکت آلومینیوم پارس خوب بوده که اکنون دارد با رقبای خارجی، رقابت می‌کند و از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات مدرن در این حوزه بهره می‌گیرد که این خود یکی از مزیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.

در این مطلب قرار است حسابی درباره زیر و بم این شرکت برایتان بنویسیم و آشنایتان کنیم.

شرکت آلومینیوم پارس در بورس
این روزها بازار بورس بسیار داغ است. احتمالاً شما هم از این بازار غافل نباشید و با دریافت کد بورسی، مشغول معاملات و خرید و فروش باشید. جالب است این را بدانید که شرکت آلومینیوم پارس در بورس نیز حضور دارد و حضور آن در بورس درست مثل بازار آلومینیوم، کاملاً موفقیت‌آمیز است و با سود بسیاری همراه است.

این شرکت در بورس با نماد فپارس شناخته می‌شود و از حاشیه سود بسیار خوبی هم برخوردار می‌باشد. اگر هنوز بورسی نشده‌اید که اول از همه به شما پیشنهاد می‌کنیم، بورسی بشوید. اگر بورسی هستید هم به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به شرکت آلومینیوم پارس و آمار و ارقام بیندازید.

سهامداران شرکت آلومینیوم پارس
این شرکت در سال 1353 تأسیس شده و در ابتدا سهامی خاص به حساب می‌آمد اما در سال 1374 به سهامی عام تغییر پیدا کرد و همان موقع¬ها بود که وارد بورس هم شد و در بازار بورس تهران توانست معامله شود.

مرکز اصلی شرکت آن در تهران واقع شده و تولیدی آن که تقریباً 330.000 مترمربع است، در شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه قرار گرفته و شما می‌توانید شاهد تولید محصولات باکیفیتی در این کارخانه باشید. اکنون سهامداران شرکت آلومینیوم پارس تنها عده‌ای خاص نیستند و خود شما نیز می‌توانید با خرید سهام آلومینیوم پارس از صاحبان آن باشید.

البته هیچ‌گاه صرفاً به خاطر توصیه افراد، سهام نخرید و پیش از اینکه دست به کاری بزنید، حسابی درباره آن سهام تحقیق کنید. درباره سهام فپارس نیز درست مثل دیگر سهام‌ها برخورد کنید که مبادا یک وقت متضرر شوید.

شرکت فویل آلومینیومی
یکی از محصولاتی که آلومینیوم پارس ارائه می‌کند فویل آلومینیومی است. شما این فویل‌های آلومینیومی را می‌توانید رد ضخامت‌های مختلف یعنی از 7 تا 300 میکرون پیدا کنید و حداقل عرضی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، 25 میلی‌متر است و از کاربردهای آن می‌توان به استفاده به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی، بسته‌بندی، مصارف خانگی، ساخت رادیاتور، نمای داخلی و … اشاره کرد.

ویژگی‌های زیادی هم هست که فویل آلومینیومی دارد. برای مثال هیچ نگران بخار آب، نور، گاز و اشعه فرابنفش نباشید چرا که به هیچ عنوان نمی‌توانید در این فویل‌ها نفوذ کند.

هیچ‌گونه جرمی نمی‌گیرد و کاملاً غیر سمی است. درواقع از کمترین میزان مواد شیمیایی در آن استفاده شده است. مزه و بو ندارد و می‌توان آن‌ها را به راحتی روی هر چیزی که بخواهید چاپ کرد.

انواع محصولات آلومینیوم پارس
خب، وقتی از محصولات آلومینیوم پارس صحبت می‌کنیم احتمالاً حواستان بیشتر سمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آن می‌رود تا هر چیز دیگری و ما هم قرار است در این بخش به معرفی این ظروف و گفتن درباره ویژگی‌های آن بپردازیم.

اول | ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
ضخامت این نوع ظروف چیزی در حد و اندازه 80 میکرون بوده که روی آن با پوشش پارافین پوشانده شده است. نگران پارافین مورد استفاده در آن هم نباشید چرا که پارافین از نوع خوراکی می‌باشد. مدل بدون در این ظروف، 8 مدل مختلف داشته که می‌توانید از آن‌ها در رستوران، هواپیما و هتل و … استفاده کنید.

فویل دیگری هم هست که 16 میکرونی است و از آن برای بسته‌بندی غذا و به طور کلی مواد غذایی استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این نوع فویل می‌توان به بهداشتی بودن، غیر سمی بودن، قابلیت زیاد در انتقال حرارت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، بدون مزه بودن و همچنین نفوذناپذیر بودن در برابر بخار آب و گاز و … اشاره کرد.

دوم | فویل 12 میکرونی
خب این فویل‌ها از یک طرف با پلی‌اتیلن و از طرف دیگر با پلی‌استر لامینه شده‌اند و از آن‌ها بیشتر برای پک‌های آب‌میوه استفاده می‌شود. درواقع می‌شود گفت بسته‌بندی پاکت‌های آب‌میوه با بهره‌گیری از این فویل‌ها است که سر و شکل می‌گیرد.

به راحتی می‌توانید این فویل‌ها را مهر و موم کنید. همه ویژگی‌هایی که برای مورد بالا گفتیم را دارد و علاوه بر آن‌ها به راحتی می‌شود آن را روی هر چیزی که بخواهید چاپ کرد.

سوم | فویل 30 تا 40 میکرونی
از این نوع فویل بری بسته‌بندی محصولات لبنی، عسل، مرباجات و میوه‌ها استفاده می‌کنند. همه آن ویژگی‌های بالا را در نظر بگیرید. علاوه بر آن‌ها مقاومت زیادی در برابر خوردگی دارد.

در خریدتان، شک نکنید!
در این مطلب از وبلاگ دیاکو، حسابی برایتان درباره آلومینیوم پارس و محصولات بسیار باکیفیتش نوشتیم. خب، حالا تصمیم با شما خواهد بود که انتخاب این برند باکیفیت را در نظر می‌گیرید یا می‌روید سراغ برندی ناشناخته!

فکر کنیم اگر سلامتی خودتان و کسانی که دوستشان دارید برایتان مهم باشد و نخواهید در غذایتان سرب ظروف آلومینیومی بد کیفیت، وارد شود، سراغ برند معتبری همچون آلومینیوم پارس بروید و خیال خودتان را راحت کنید.

ساده‌ترین راه برای سفارش هم از طریق فروشگاه Diako.biz بوده و با نهایتاً چند کلیک می‌توانید سفارشتان را نهایی کنید و محصولتان را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد