ظروف یکبار مصرف | دشمن سرسخت کرونا

از عوض کردن سبک زندگی در غذا خوردن گرفته تا انتخاب مواد غذایی سالمتر را در برنامه غذایی شان قرار دادند و هرچه گذشت به این نتیجه رسیدند که ظروف یکبار مصرف چقدر در زمانشان صرفه جویی میکند.

در همان اوضاع و احوال بود که این ظروف راه خود را به سفره های نذری هم باز کردند و دیگر خیلی سال است که کسی در ظروف فلزی نذری نمیدهد.

کرونا چه ربطی به ظروف یکبار مصرف دارد؟
سوال خوبی است. احتمالا اگر این روزها مجبور شده باشید برای کار از خانه بیرون بروید و ساعت های زیادی را در محیط کرونایی بگذرانید، مجبور شده اید، غذا هم بخورید.

برای خوردن غذا اگر آنقدر خوش شانس نباشید که برایتان از قبل در خانه چیزی درست کنند، مجبور هستید سراغ رستوران ها یا کافه هایی که میشناسید بروید و این روزها بیشترشان به جای استفاده از ظروف فلزی یا چینی، غذاهایشان را در ظروف یکبار مصرف سرو میکنند که بعد از اینکه غذایتان را میل کردید، هر آنچیزی که باقی ماند را به طور مستقیم به سطل زباله منتقل کنند.

درواقع استفاده از این ظروف تا حد زیادی دارد به ما در جهت کنترل بیماری کرونا کمک میکند و توصیه میکنیم شما هم اگر رستوران، غذاخوری یا کافه دارید یا حتی در این وضعیت تصمیم گرفته اید، مهمانی برگزار کنید، حتما از این نوع ظروف استفاده کنید.

قیمت ظروف یکبار مصرف
قیمت ظروف یکبار مصرف از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و بسته به محصولی که انتخاب کرده اید، این قیمت متفاوت خواهد بود. البته این نکته را نیز باید اضافه کنیم که قیمت ظروف یکبار مصرف از سال گذشته تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده و افزایش چشمگیری داشته اما فراموش نکنید این اتفاق، کاملا طبیعی بوده و درباره هر محصولی میتوانید چنین ادعایی بکنید.

اما اگر بخواهیم نمونه هایی از قیمت این ظروف را به شما بگوییم برای خرید لیوان یکبار مصرف کاغذی باید چیزی در حدود 10.000 تومان بپردازید. البته این در صورتی است که بخواهید تنها 50 عدد لیوان بخرید. یا قیمت سفره یکبار مصرف چیزی در حدود 25.000 تومان بوده و بسته به کیفیت باز میتوانید گرانتر یا ارزانتر از این قیمت هایی که گفته شد را پیدا کنید.

ظروف یکبار مصرف لوکس
دیگر باید سعی کنید با وضعیت پیش آمده و کرونا زندگی کنید و به آن عادت کنید. ممکن است حالا حالا ها اوضاع به روال سابق بازنگردد و تنها به این دلیل نباید همه چیز را کنار بگذارید. اگر تولدی در پیش دارید یا سالگرد ازدواجتان شده یا میخواهید مهمانی مهمی برگزار کنید و از طرفی نگران بیماری کرونا هستید و در عین حال هم نمیخواهید مهمانی تان چیزی کم داشته باشد، بهتر است سراغ ظروف یکبار مصرف لوکس بروید.

تنوع این محصولات به شما این امکان را میدهد تا برای برگزاری مهمانی تان سنگ تمام بگذارید. از لیوان گرفته تا بشقاب و هر آنچیزی که لازم باشد را میتوانید در طرح ها و مدل های مختلف پیدا کنید و از آنها برای زینت بخشیدن به مراسمتان استفاده کنید.

ظروف یکبار مصرف مشکی
قطعا تا به حال برنامه آشپزی دیده اید، نه؟ فرقی نمیکند چه خانم باشید چه آقا احتمالا گذری و ناخواسته هم که شده نگاهتان به تلویزیون و برنامه آشپزی اش افتاده و احتمالا دیده باشید ظروف یکبار مصرف مشکی رنگی را که عمدتا به عنوان ظرف غذا از آنها استفاده میکنند.

البته ظروف یکبار مصرف مشکی را میتوانید هم در بشقاب ها ببینید و هم لیوان و باقی چیزها اما بیشترین کاربردی که دارد به عنوان ظرف غذا بوده و در سلف دانشگاه ها نیز اخیرا مورد استفاده قرار میگیرد. اگر کارمند هستید و دلتان نمیخواهد بیرون از خانه در رستوران یا کافه غذا بخورید، بهتر است یکی از این ظروف یکبار مصرف مشکی را خریداری کنید.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی
همان مورد بالایی را اگر رنگی کنیم و به آن طرح و مدلی اضافه کنیم میشود ظروف یکبار مصرف چند قسمتی. شما در قسمتی از این ظروف میتوانید خورش، در قسمتی دیگر، برنج، در قسمتی دیگر چاشنی و همینطور قاشق و چنگال بگذارید و از آن استفاده کنید.

البته از دیگر موارد استفاده از این ظروف میتوان به نگهداری شکلات یا خشکبار اشاره کرد که میتوانید درون این ظرف ها بریزید و سپس روی میز پذیرایی تان قرار دهید. کیفیت این محصولات به حدی بالا بوده که به این راحتی ها آسیب نمیبنند و عمر و دوام بسیار زیادی دارند. همچنین برای نگهداری سالاد نیز میتوانید از این نوع ظروف استفاده کنید. اگر میخواهید غذایتان گرم بماند، رنگ مشکلی آن را تهیه کنید که حرارت را نگه دارد و اگر چیزی مثل سالاد را قرار است در آن نگه دارید، بهتر است سراغ انواع شفاف آن بروید.

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف
از جمله مزیت هایی که میتوان به ظروف یکبار مصرف نسبت داد میتوان به مقاومت بالا در مقابل مواد الکلی اشاره کرد. همچنین برای تولید این نوع ظروف از انرژی بسیار کمی تولید میشود و در عین حال این قابلیت را به سازنده میدهد تا به هر شکلی که میخواهد آن را دربیاورد و بسازد.

از مزیت های دیگر آن میشود به طرح های متنوعی اشاره کرد که با توجه به نیاز بازار تولید میشود و امکان استفاده را به مشتری میدهد. شما چه صاحب رستوران باشید، چه یک زن خانه دار یا کارمند شرکت، احتمالا سر و کارتان با ظروف یکبار مصرف خواهد بود و از آن به حد زیادی استفاده خواهید کرد.

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف
این روزها که بیشتر افراد خودشان را در خانه قرنطینه کرده اند، احتمالا خرید هرچیزی که به آن نیاز دارند را به صورت اینترنتی انجام میدهند. این امکان برای کسانی که نیاز به ظروف یکبار مصرف دارند هم فراهم شده است.

شما میتوانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف مورد نیاز خود بکنید. برای اینکار تنها کافی است به وبسایت Diako.biz مراجعه نموده و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید تا با قیمتی کاملا منصفانه و طی مدت کوتاهی خریدتان را تحویل بگیرید. از نظر کیفیت محصولتان نیز، خیالتان راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد