ظروف یکبار مصرف آلومینیومی | به‌صرفه و مقاوم

فکر می‌کنیم همین که واژه «پلاستیک» در انتهای ظروف یکبار مصرف قرار بگیرد یعنی دشمنی با محیط زیست و آسیب به سلامت انسان! پس منطقی است که آن را کنار بگذاریم و سراغ چاره مناسبی برویم. یکی از راه‌حل‌های جایگزینی که تولیدکنندگان به آن رسیدند ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بود. چرا که هم سبکی قابل‌ملاحظه‌ای دارد و هم دشمنی‌ای با محیط زیست ندارد. در عین حال از مقاومت بالایی نیز در مقابل گرما برخوردار است.

این‌ها همه دلایل محکمی شدند برای اینکه جایگزینی اتفاق بیفتد. حال در این مطلب قرار است به طور مفصل درباره این نوع ظروف برایتان بنویسیم و آن را به شما بشناسانیم.

مضرات ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

نه همه‌شان، تأکید می‌کنیم، نه همه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بلکه آن‌هایی که از برندی بی‌نام و نشان می‌خرید یا اصلاً معلوم نیست از کجا آمده‌اند، ممکن است در خود مقداری سرب داشته باشند و باعث آلودگی غذای شما شوند. دلیل این که برخی از این ظروف یکبار مصرف آلومینیومی امکان دارد سرب داشته باشند این است که در یکی از مراحل تولید، برای اینکه ورقه‌های آلومینیومی به خوبی روی دستگاه سر بخورد، مقداری روغن روی آن می‌ریزند و این روغن حاوی سرب است.

اگر سر و کارتان با شرکت معتبری باشد، آن‌ها هزینه بالایی جهت پاک‌سازی روغن می‌پردازند اما شرکت‌های بی‌نام و نشان، هرگز چنین کاری نمی‌کنند. اگر میزان زیادی سرب وارد بدنتان شود، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شما بزند. یک چشمه‌اش می‌شود این که اگر فرزند کوچک زیر 3 سال دارید، ممکن است رشد قدی‌اش، متوقف شود.

قیمت عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
شما که به مراتب بهتر از ما درباره بازارهای ایران خبر دارید. در این اوضاع و احوال نمی‌شود به صورت مستقیم درباره قیمت چیزی صحبت کرد. به همین خاطر بهترین راه این است که ارتباطی با وب‌سایت ما برقرار کنید یا تماسی بگیرید و درباره قیمت عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بپرسید.

نوشتن قیمت‌ها ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و این روزها بازار هر محصولی که فکرش را بکنید، نوسانات زیادی را تجربه می‌کند و نمی‌شود روی عددی ایستاد. نکته دیگر این که اگر صاحب رستوران یا کافه هستید، به‌صرفه‌ترین خریدتان را خواهید داشت چرا که هیچ جای دیگری قیمت عمده ما را ارائه نمی‌کند و شما این امکان را دارید که از استاندارد و کیفیت بالا با قیمتی کاملاً به‌صرفه برخوردار باشید.

مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
مرکز پخش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دیاکو انواعی از بهترین محصولات را در اختیار شما خواهد گذاشت. در این مرکز صنعتی شما شاهد تولید باکیفیت و استاندارد محصولات خواهید بود. اگر قصد این را دارید که از نزدیک نگاهی به کارخانه و مرکز تولیدی بیندازید کافی است به جاده تهران – شهریار بروید.

خودتان بهتر میدانید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بهترین نوع ظروف یکبار مصرف به شمار می‌روند و شما در اینجا می‌توانید انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از تک پرسی، دو پرسی، ظرف کباب و نیم پرسی گرفته تا ظرف 3 خانه و ظرف گرد خورشی را پیدا کنید و بسته به نیازتان هر آن چیزی که می‌خواهید را سفارش دهید.
قیمت عمده محصولاتی که از آن‌ها گفتیم، به مراتب ارزان‌تر از آنی می‌افتد که شما از واسطه خریداری کنید. اگر امسال قرار است نذری دهید و با اوضاع کرونا کمی می‌ترسید، با این ظروف هم به خودتان و هم به آن‌هایی که قرار است از شما نذری بگیرند، اطمینان خاطر دهید.

ظروف یکبار مصرف هواپیمایی
اگر اهل سفر با هواپیما باشید یا حداقل پیش از این که پاندمی کرونا شروع شود، با هواپیما سفر می‌کردید، احتمالاً غذاهای هواپیما را میل کرده‌اید و میدانید آن‌ها از ظروف یکبار مصرف هواپیمایی که از جنس آلومینیوم است استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل این کار، حفظ گرمای زیاد این ظروف بوده و در عین حال مقاومتشان در از دست دادن گرما.

از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به سبکی این ظروف اشاره کرد و این که چقدر به‌صرفه هستند. همه آن‌هایی که در هواپیما به شما خدمات می‌رسانند، به فکر آرامش خاطر شما هستند و استفاده از ظروف یکبار مصرف هواپیمایی هم شما را آرام می‌کند و هم به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با اطمینان بیشتری کارشان را پیش ببرند و نگران شما نباشند.

ظرف غذا یکبار مصرف درب دار آلومینیوم
ظرف غذا یکبار مصرف درب دار آلومینیوم مناسب برای آن‌هایی است که در شرکت کار می‌کنند یا در این ایام کرونایی مجبور هستند از خانه بیرون بروند. اگر این چنین است، می‌توانید غذایتان را در این ظرف‌ها نگهداری کنید و بدون نگرانی از این که بریزد، با خود به محل کار ببرید و به هیچ عنوان غذای بیرون را نخورید.

به هر حال در این اوضاع، باید حسابی مراقب سلامتی خودتان باشید. یکی از مراکزی که بیش‌ترین ابتلا به کرونا را تاکنون داشته، رستوران‌ها بوده و چنین چیزی یعنی باید بیشتر حواستان به خودتان باشد. نگران گرم کردن غذایتان هم نباشید. شما می‌توانید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را در ماکروویو قرار دهید و هیچ آسیبی هم قرار نیست به آن برسد. با خیال راحت غذایتان را گرم و میل کنید. به هر حال سلامتی‌تان مهم‌تر است.

قیمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
دستگاه‌های مختلفی برای تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به کار گرفته می‌شوند. اگر بخواهیم درباره قیمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برایتان بگوییم باز می‌شود حکایت بازار و نوسانات قیمتی آن. به جای آن توضیحی درباره مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها خواهیم داد.

مثلاً مدل FLT به دلیل داشتن میزی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خودش این امکان را می‌دهد تا ظرف‌های بزرگ‌تر از تک پرسی را تولید کنید. مثلاً مدل FST که میز کوچک‌تری دارد تنها شرایطی را فراهم می‌سازد که با آن می‌شود ظروف تک پرسی را تولید کرد. از دیگر دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید ظروف یکبار مصرف می‌توان به دستگاه جمع کن اتوماتیک، پرس مچاله کن، تک کویت و دو کویت اشاره کرد.

خودتان بگویید، کدام را انتخاب می‌کنید؟
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یا پلاستیکی؟ در این مطلب سعی کردیم هر آن چیزی که درباره ظروف یکبار مصرف آلومینیومی وجود دارد برایتان بگوییم. قطعاً کار ساده‌ای نیست درباره همه مفاهیم آن صحبت کنیم ولی از مضرات و مزایا، دستگاه تولیدکننده آن و انواعی که دارد برایتان نوشتیم.

احتمالاً با یک مقایسه ساده به این نتیجه برسید که ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به مراتب بهتر از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی هستند و برای حفظ محیط‌زیستمان هم که شده، از این به بعد از نوع آلومینیومی آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد