صادرات سلفون به چه صورت است؟

انواع سلفون تولیدی
یکی از مهم ترین محصولات هر مجموعه تولیدی که در حوزه فراورده های پلاستیکی فعالیت می کند سلفون است. اکثر افراد سلفون را همان پلاستیک های نازک، شفاف و چسبنده ای می دانند که جهت تازه نگه داشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. اما سلفون غذایی تنها عضو کوچکی از خانواده سلفون هاست که عمدتا جهت مصارف خانگی، آشپزخانه ها و رستوران ها به کار می روند. بزرگترین عضو خانواده سلفون ها، سلفون ترس نام دارد که خود دارای زیرمجموعه های مختلفی می باشد. سلفون ترس عمدتا در بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی کاربرد دارد. این نوع پلاستیک دارای قابلیت چاپ و لمینت پذیری بالایی بوده و به وسیله آن می توان لفافی زیبا و چشمگیر برای محصول تولید نمود که در نهایت باعث جلب توجه مشتری و فروش بیشتر محصول می شود. خانواده سلفون ترس دارای دو عضو به نام OPP و CPP است. فیلم های OPP و CPP از نظر جنس مواد اولیه با هم تفاوتی نداشته و هر دو بر پایه مواد پروپیلن (PP) ساخته و تولید می شوند. تنها تفاوت این دو فیلم در میزان لطافت آن هاست، به طوری که سلفون ترس CPP کمی نرم تر و لطیف تر است. در بسته بندی مواد غذایی معمولا یک لایه از فیلم OPP چاپدار را روی لایه ای از CPP لمینت می کنند تا هم بسته بندی مستحکم تر شود و هم این که ماده غذایی در تماس مستقیم با مواد چاپ نباشد.

سلفون ترس در سه نوع شفاف، متالایز و صدفی موجود می باشد.

سلفون شفاف: با استفاده از سلفون شفاف می توان بسته بندی و لیبل های شفاف را برای نشان دادن محصول و محتوای داخل بسته تولید نمود. از این نوع سلفون غالبا برای بسته بندی موادی مثل پاستیل، ماکارونی، ادویه جات، حبوبات و… استفاده می شود که در صورت قرار گرفتن در معرض خورشید تغییری نکرده و فاسد نمی شوند.
سلفون متالایز: در تولید این نوع سلفون، از پودر فلز آلومینیوم استفاده می شود. رنگ آلومینیومی و براق آن نیز به دلیل وجود همین ماده در آن است. سلفون متالایز در بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که تابش نور خورشید بر شکل و حالت آن ها تاثیر گذاشته و منجر به فساد آن ها می شود. بسته بندی چیپس و پفک از نوع متالایز هستند.
سلفون صدفی: تولید سلفون های صدفی بر پایه رنگ شیری بوده و غالبا در بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که جهت نگهداری به سرما نیاز دارند. بستنی و غذاهای منجمد نیمه آماده از این جمله هستند.

صادرات سلفون شفاف، متالایز و صدفی
تمامی انواع سلفون ها اعم از شفاف، متالایز و صدفی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه به تولید می رسند. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص باعث شده تا سلفون های تولید شده در مجموعه وزین پلاست مطابق با استانداردهای جهانی بوده و از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. ضخامت مناسب و شفافیت عالی در کنار دوام و استحکام مطلوب سلفون های وزین پلاست موجب شده تا زمینه صادرات این محصول به سایر نقاط جهان رقم بخورد. در حال حاضر مجموعه وزین پلاست صادرات خود را به ترکیه، کشورهای خاورمیانه و کشورهای خلیج فارس آغاز نموده است و توانسته طی سالیان متمادی رضایت مصرف کننده را در نواحی برون مرزی کسب نماید.

صادرات سلفون رولی
کارخانجات وزین پلاست انواع سلفون را در متراژ های مختلف و عرض های گوناگون به صورت فیلم و رول برای مصارف متفاوت تولید کرده است. از این رو توانسته است با فروش بالاتر آن ها و در نتیجه گسترش خط تولید خود در سال های متمادی دست به صادرات بزند. صادرات سلفون رولی در انواع مختلف و کیفیت های عالی و بی نظیر به کشورهای همسایه مانند عراق و روسیه صورت می گیرد‌.

صادرات سلفون ماسک
با توجه به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، گروه وزین پلاست جهت کمک به هم نوعان خود در سایر نقاط دنیا اقدام به صادرات سلفون های بسته بندی ماسک به دیگر کشورها نموده است. سلفون بسته بندی ماسک از نوع OPP شفاف و یا متالایز می باشد که بنا به سفارش مشتری در سایزهای دلخواه قابل تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد