درباره تولیدکننده جعبه پیتزا چه میدانید؟

شما اهمیت زیادی برای غذایی که می‌خورید، قائل هستید. یکی از دلایلش شاید هزینه‌ای که می‌کنید باشد و دلیل دیگر و مهم‌ترش، سلامتی خودتان. به مواد اولیه به کار گرفته شده در پیتزایی که سفارش داده‌اید، توجه می‌کنید و اگر تازه نباشد، گزارشش را می‌دهید و شکایت می‌کنید.

اما آیا چنین وسواسی را برای جعبه‌ای که پیتزا در آن قرار می‌گیرد و به دست شما می‌رسد، هم به خرج می‌دهید؟ احتمالاً جوابتان «نه» باشد. شناختن ماده اولیه به کار رفته در ساخت جعبه پیتزا به اندازه پیتزای درونش اهمیت دارد.

این که آیا تولیدکننده جعبه پیتزا از مواد اولیه باکیفیت برای تولید جعبه پیتزا استفاده کرده یا نه، اهمیت زیادی دارد و ما قرار است در این مطلب، مفصل دراین‌باره، برایتان بنویسیم.

اول از همه بیایید ببینیم قیمت جعبه پیتزا چقدر است؟
همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم که قرار نیست قیمتی به تومان یا ریال به شما بدهیم. بازار ایران همیشه درگیر نوسانات قیمتی بوده و نوشتن از قیمتی واحد، اشتباه است و ممکن است اطلاعات اشتباه را به شما انتقال دهد.

در ادامه قرار است درباره عوامل اثربخش در تعیین قیمت جعبه پیتزا برایتان بنویسیم. این عوامل از طرف تولیدکننده جعبه پیتزا مورد توجه قرار می‌گیرند.

اول | ماده تشکیل‌دهنده
از مهم‌ترین عوامل اثربخش در تعیین قیمت جعبه پیتزا را می‌توان مقدار مقوای به کار گرفته شده در تهیه آن در نظر گرفت.

اصلاً به همین خاطر است که جعبه پیتزا از سه لایه مختلف اولیه، میانی و درونی تشکیل می‌شود تا قادر به حفظ دمای پیتزا باشد و در فاصله رسیدن آن به دست شما، سرد نشود و از دهان نیفتد.

دوم | طرح روی آن
تولیدکننده جعبه پیتزا به طرحی که روی محصولاتش میزند اهمیت می‌دهد چرا که فست فودی که آن را می‌خرد و مشتری که درنهایت پیتزایش را داخل آن می‌خورد، برایش مهم است جعبه پیتزایش چه طرحی داشته باشد.

طراحی جعبه پیتزا می‌تواند به صورت لمینیتی یا چهار رنگ انجام شود و این نکته نیز وجود دارد که در مدل چهار رنگ، می‌شود رنگ‌های مختلفی را روی جعبه پیتزا نشان داد.

سوم | بسته‌بندی پیتزا
شیوه‌های مختلفی برای بسته‌بندی جعبه پیتزا داریم که تولیدکننده جعبه پیتزا بسته به تقاضای مشتری‌اش، آن را تولید می‌کند. 4 ضلعی و 6 ضلعی از انواع شیوه‌های بسته‌بندی به حساب می‌آید. از آن جایی که مدل 6 ضلعی مقوای بیشتری نیاز دارد به همین خاطر، قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

احتمالاً شما هم کمتر پیش آمده جایی ببینید که از جعبه پیتزا 6 ضلعی استفاده می‌شود. خیلی برای تولیدکننده و فست فودها نمی‌صرفد که از این مدل استفاده کنند و بیشتر سراغ همان 4 ضلعی مرسوم می‌روند.

تولیدکننده جعبه پیتزا برای تولید، چه مراحلی را می‌گذراند؟
منظورمان از عنوان بالا این است که تولید جعبه پیتزا چه مراحلی دارد و چه کارهایی می‌کنند تا به چنین محصولی ختم می‌شود. برای تولید جعبه پیتزا، اول از همه مقوای مورد نظر که نوع خاصی هم هست را به شکل شیت برش می‌دهند.

برشی که اتفاق می‌افتد بستگی به ابعاد جعبه دارد. بعد از آن است که طراحی مورد نظر اعمال یا بهتر است بگوییم چاپ می‌شود و دست آخر هم بسته به شکلی که سفارش داده باشید به صورت 4 یا 6 ضلعی بسته‌بندی می‌شود.

علاوه بر کیفیت انجام هر کدام از این مراحل، این که اصول بهداشتی نیز به خوبی رعایت شده باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کنید.

انواع جعبه پیتزا
احتمالاً پیش از این نمی‌دانستید، جعبه پیتزا هم انواعی دارد، اما این‌طور نیست. ما سه نوع جعبه پیتزا داریم که به طور مفصل در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت و اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهیم داد که پیش از این، نمی‌دانستید. پس همراهمان باشید.

الف | جعبه پیتزا ساده (بدون چاپ)
بسته‌های این نوع جعبه پیتزا به صورت 100 عددی در اختیار رستوران‌ها و فست فودها قرار می‌گیرد. جنس به کار رفته در تولید این جعبه‌های پیتزا، از نوع کرافت «های کوالیتی» بوده و از آنجایی که رنگ آن تقریباً شبیه تنه درختان است، این حس را به مشتریان می‌دهد که انگار طبیعی است.

این سادگی‌ای که درباره جعبه‌های پیتزای این دسته میگوییم، از ویژگی‌های آن است و بسیاری از فست فودها از آن‌ها در اوقاتی استفاده می‌کنند که مشتری بخواهد غذایش را با خود ببرد.

ب | جعبه پیتزا چاپی
در جعبه پیتزایی که روی آن چاپ انجام می‌شود، هیچ محدودیتی نه در طرح و نه در رنگ نخواهید داشت. هرچقدر که بخواهید هم برایتان تولید خواهند کرد. البته آن میزانی که میگویند سفارشش مرسوم است و نمی‌گذارد، ضرر کنید، 2 تا 3 هزار عدد می‌باشد.

نوع رایجی که روی جعبه پیتزا چاپ را انجام می‌دهند، چاپ با کلیشه ژلاتینی است. تا 4 رنگ هم می‌توانید استفاده کنید که بالاتر دراین‌باره مفصل برایتان توضیح دادیم.

پ | جعبه پیتزا لیمینتی
وقتی میگوییم جعبه پیتزا لیمینیتی یعنی داریم از بالاترین کیفیت جعبه پیتزا برایتان میگوییم. تکنولوژی به کار رفته در تولید این محصول باعث شده تا تولیدکننده جعبه پیتزا امکان مانور بیشتری روی آن داشته باشد و بتواند کیفیت به مراتب بهتری را به شما عرضه کند.

از ویژگی‌های این جعبه پیتزا می‌شود به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد.

حالا دیگر شما آن آدم سابق نیستید!
بعد از خواندن مطلب ما شما دیگر آن آدم سابق نخواهید بود و نگاهتان نسبت به جعبه پیتزا نیز تغییر خواهد کرد. همان اندازه که پیتزایتان مهم است، جعبه‌اش هم مهم است. کیفیت و مقاومتی که دارد و چاپی که در آن به کار رفته نیز مهم است.

شما هزینه زیادی برای خوردن پیتزا می‌کنید و بهتر است به همه این موارد توجه کنید. اگر رستوران یا فست فود دارید هم که با خواندن این مطلب اطلاعاتتان درباره شکل تولید و کیفیت محصولات مختلف بیشتر شد.

حالا اگر می‌خواهید بدون واسطه، به صورت مستقیم جعبه پیتزایتان را تهیه کنید کافی است سفارشتان را در وب‌سایت Diako.biz ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد