جعبه پیتزا شفق؛ خانه امن پیتزای شما

هیچ مشتری‌ای دلش نمی‌خواهد پیتزایش را در جعبه پیتزایی بخورد که کیفیت خوبی ندارد و به سرعت با گرمای پیتزا خراب می‌شود و وا می‌رود. این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا، وسواس افراد نسبت به چیزی که می‌خورند و ظرفی که در آن غذایشان را می‌گذارند، بیشتر شده پس اهمیت جعبه پیتزا نسبت به قبل به مراتب افزایش یافته است.

در این مطلب از وبلاگ دیاکو قرار است به معرفی جعبه پیتزا شفق بپردازیم که از جمله تولیدی‌های باکیفیت و معتبری است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

اگر صاحب رستوران و فست فود هستید، با خرید جعبه پیتزا شفق، سلامتی را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورید.

چه امکان‌هایی پیش روی شما قرار دارد؟
جعبه پیتزا شفق درست مثل دیگر برندهای بازار این امکان را به شما می‌دهد تا هم بتوانید جعبه پیتزا را به صورت خام تهیه کنید و هم بتوانید آن را به طور کامل و مختص برند خودتان شخصی سازی کنید.

همان‌طور که میدانید، خیلی از فست فودهایی که برایشان تعریف برند مهم نیست یا بین راه قرار دارند، خیلی به این که چاپی روی جعبه پیتزایشان باشد یا نباشد، اهمیت نمی‌دهند و از آن به صورت خام استفاده می‌کنند.

اگر شما به فکر گسترش برندتان هستید و فقط به یکی دو سال کار کردن فکر نمی‌کنید، چاپ و طراحی روی جعبه پیتزا می‌تواند اتفاق حیرت‌انگیزی باشد. شما این امکان را دارید که روی جعبه پیتزا شفق با 4 رنگ مختلف به طور هم‌زمان چاپ انجام دهید.

بسته به رنگ یا رنگ‌هایی که برای هویت برندتان انتخاب می‌کنید، می‌توانید طراحی متفاوتی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم، حتماً سراغ یک گرافیست بروید و با او مشورت کنید.

اصلاً چرا باید از جعبه پیتزا شفق استفاده کنیم؟
سؤال خوبی است. پاسخی که قرار است به شما بدهیم برای همه جعبه‌های پیتزا صدق می‌کند و برای اینکه منحصر به فرد شود و صرفاً مختص این برند باشد باید به این نکته توجه کنید که جعبه پیتزا شفق نمونه باکیفیت و بهتری از همه این ویژگی‌ها را دارد. طراحی جعبه پیتزا به صورتی است که اول از همه حمل و نقل پیتزا را آسان کند.

درواقع جعبه‌های پیتزا باید از مقاومت، قیمت کم و در عین حال قابلیت انبار شدن و عایق حرارتی بودنی برخوردار باشند که پیتزای داخلشان را به خوبی حفظ کنند. البته این را فراموش نکنیم که وظایف زیادی بر دوش یک جعبه پیتزا هست.

تا به حال به این موضوع دقت کرده بودید؟ علاوه بر مواردی که گفتیم جعبه پیتزا یک امکان تبلیغاتی هم هست. یعنی شما می‌توانید روی آن طراحی و چاپی بکنید و برندتان را عرضه کنید.

احتمالاً اگر برای جعبه پیتزا، هویتی زنده متصور می‌شدید، الآن باید حسابی غمگین می‌بود که این همه کار را می‌کند و کسی چندان اهمیتی به او نمی‌دهد.

درباره تاریخچه جعبه پیتزا چیزی میدانید؟
ما هم نمی‌دانستیم. این جعبه پیتزا آن‌قدر برایمان بی‌اهمیت بود که تا همین چند وقت پیش اصلاً به این که چگونه ساخته شده هم فکر نمی‌کردیم. کرونا که آمد همه چیز مهم شد و چشممان را بیشتر باز کردیم. جعبه پیتزا خیلی قدیمی است.

آن قدری که میگویند در قرن 19 در ناپولی ایتالیا وجود داشته و از آن برای فروختن پیتزا استفاده می‌شده است. بعد از جنگ جهانی دوم بود که جعبه‌های پیتزایی آمد که قابلیت بازیافت داشتند.

پیش از این هر چیزی که به عنوان جعبه پیتزا ارائه می‌شده از جنس مس بوده. البته این را هم بگوییم که تصورتان از جعبه پیتزای قابل بازیافت مثل این مدل‌های امروزی نباشد. مدل‌های آن موقع راحت خیس و خم می‌شدند و کیفیتی نداشتند.

دقیقش را بخواهید اولین جعبه پیتزایی که شبیه مدل امروزی بود در سال 1963 ساخته شد که از جنس مقوا هم بود.

جنس جعبه پیتزا شفق از چیست؟
از آن بالا که تا اینجا برایتان نوشتیم چند باری میان صحبتمان به این نکته اشاره کردیم که جنس جعبه پیتزا از چیست اما دقیقش را که بخواهید، می‌شود نوعی مقوا به نام کرافت که تقریباً 3 لایه بوده و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

همچنین این جعبه پیتزا عایق حرارتی بوده و در مدتی که پیتزا حمل می‌شود به هیچ عنوان از دمای آن کم نمی‌شود و کیفیت خود را حفظ می‌کند. اگر بخواهیم برای جعبه پیتزا وظیفه‌ای قائل شویم باید بگوییم 2 وظیفه اصلی روی دوشش است.

یکی اینکه نگذارد هوای سرد بیرون به هیچ عنوان وارد شود که مبادا غذا سرد شود و دوم این که به هیچ عنوان نباید نرم یا خیس شود یا بخار پیتزا آسیبی به آن بزند چرا که باعث از بین رفتن جعبه و درنهایت خود غذا می‌شود.

به همین دلیل است که راهی برای خروج هوا در آن تعبیه می‌کنند. احتمالاً سوراخ‌های دایره‌ای شکل اطراف جعبه پیتزا را دیده‌اید.

یک چیزی هم بگوییم برای اطلاعات عمومی!
درباره آن محافظ‌های پیتزا که شبیه میزهای گرد مینیاتوری است، چیزی میدانید؟ این که چرا از آن‌ها استفاده می‌شود؟ آن محافظ پیتزا از جنس پلی‌پروپیلن بوده و در وسط پیتزا قرار می‌گیرد که به جز محافظ پیتزا اسم‌های دیگری هم به آن نسبت می‌دهند.

مثلاً خیمه چادر، میز پیتزا یا چیزهای دیگر. هدف از قرار دادن این میز کوچک بامزه در وسط پیتزا جلوگیری از تماس در جعبه پیتزا با مواد رویی پیتزا است.

اولین بار در سال 1985 از چنین چیزی استفاده شد و نکته‌ای که درباره این میزها وجود دارد، یکبار مصرف بودنشان است پس از هر بار بعد از باز کردن در جعبه پیتزای خود، آن میزها را دور بریزید.

خرید خوبی داشته باشید!
احتمالاً ترغیب شده‌اید جعبه پیتزا بخرید اما مطمئن نیستید، برندی که قرار است سراغش بروید چه باشد. بالاتر هم به شما گفتیم و اینجا هم یکبار دیگر میگوییم که جعبه پیتزا شفق از استاندارد و کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و به هیچ عنوان از خریدتان پشیمان نخواهید شد.

برای ثبت سفارش هم تنها کافی است در فروشگاه ما، تعداد محصول مورد نیازتان را وارد کنید و آن را سفارش دهید. به سرعت به دستتان می‌رسد و از کیفیت هم شگفت‌زده خواهید شد. حتی اگر قصد خرید هم ندارید، سری به وب‌سایت diako.biz بزنید. برای وقتتان ارزش قائل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد