جعبه بستنی | درباره لباس این دسر چه میدانید؟

در این مطلب قرار است به طور مفصل درباره لباس این دسر خوشمزه برایتان بنویسیم. اصلاً تا به حال شده بود نگاهی به جعبه بستنی بیندازید؟ احتمالاً نه که خب لزومی هم به این کار نبوده قطعاً!

شما که کاری با جعبه بستنی ندارید! دست آخر این خود بستنی است که قرار است با آن سر و کار داشته باشید! البته اگر کارخانه تولید بستنی داشته باشید یا آب‌میوه‌فروشی دارید که در آن بستنی را خودتان درست می‌کنید، آن وقت بحث فرق می‌کند. درست مثل مطالب دیگرمان در وبلاگ دیاکو، قرار است اینجا هم شگفت‌زده‌تان کنیم.

می‌خواهیم اطلاعاتی در ارتباط با جعبه بستنی به شما بدهیم که تاکنون نداشته‌اید یا از آن بی‌خبر بودید!

توجه به جعبه بستنی یعنی همان رعایت بهداشت!
این روزها که تمام جهان درگیر پاندمی پیچیده‌ای به نام کرونا هستند، لزوم رعایت بهداشت از هر وقت دیگری بر هر انسان واجب است. همین الآن که داریم برایتان این مطلب را می‌نویسیم چیزی نزدیک به 267 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد مبتلا در ایران، 13.600 نفرشان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

چه اتفاق دیگری باید بیفتد که ما تصمیم بگیریم از این به بعد بیشتر از قبل حواسمان را به خودمان جمع کنیم و بیشتر به بهداشتمان اهمیت بدهیم؟ جعبه بستنی اولین چیزی است که بعد از خریدن بستنی با آن سر و کار خواهید داشت.

چه فروشنده بستنی باشید و چه خریدار، باید به این نکته توجه کنید که بستنی شما در چه جعبه‌ای قرار می‌گیرد و آیا کیفیت لازم را دارد یا نه! قطعاً راجع به برندهای معتبر که تکلیف روشن است اما آن دسته از مغازه‌هایی که خودشان بستنی تهیه می‌کنند، باید جعبه بستنی باکیفیت و استاندارد خریداری کنند تا سلامت خریداران را به خطر نیندازند.

ویژگی های جعبه بستنی
چیزی که زیاد است، تنوع و مدل مختلف در حوزه تولید بستنی و به همین اندازه هم جعبه بستنی متفاوت و متنوع تولید می‌شود تا نیازهای مختلف را پاسخگو باشد. از ویژگی‌های مهم جعبه بستنی می‌توان به این نکته اشاره کرد که شما می‌توانید روی آن طرح‌های مختلفی را چاپ کنید. فقط همین نیست!

شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف برای چاپ و طراحی‌تان استفاده کنید. بسته به هویتی که برندتان دارد و از قبل برایش تعریف شده می‌توانید، تصمیم بگیرید روی جعبه بستنی شما چه طرحی قرار بگیرد و هیچ محدودیتی از این نظر برایتان وجود ندارد. برای جعبه پیتزا به دلیل جنس متفاوتش شما تنها می‌توانستید 4 رنگ چاپ کنید اما اینجا هیچ محدودیتی در کار نیست.

علاوه بر جعبه بستنی، سینی بستنی هم در دیاکو می‌توانید پیدا کنید که امکان حمل 2 تا 4 بستنی را به طور هم‌زمان به شما می‌دهد.

تولید جعبه بستنی
احتمالاً دیده‌اید که برخی برندهای خاص برای بستنی قیفی از جعبه بستنی استفاده می‌کنند که درون آن 4 بستنی قیفی قرار می‌گیرد. این جعبه‌ها می‌توانند ابعاد مختلفی داشته باشند و بعد از تولید توسط کارشناسان بررسی می‌شوند و تنها آن‌هایی که کیفیت مطلوبی دارند به دست مشتری می‌رسند.

جعبه بستنی در ابتدا به صورت خام برای مشتری تولید می‌شود و این مشتری است که در صورت تمایل می‌تواند سفارش چاپ و طراحی روی آن را نیز بدهد که هزینه بیشتری هم به نسبت باید بپردازد اما چیزی که مشخص است این که ارزشش را قطعاً خواهد داشت.

به هر حال شما قرار است علاوه بر عرضه محصولتان از جعبه بستنی استفاده‌ای تبلیغاتی بکنید و برندتان را به مشتری معرفی کنید. قطعاً ارزش هزینه کردن را دارد. به ما اعتماد کنید.

خیلی کلی بخواهیم درباره جعبه بستنی بگوییم:
• طراحی زیبایی دارد.
• جعبه بستنی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده که جلوی آسیب دیدن بستنی را می‌گیرد.
• در تولید جعبه بستنی از بهترین نوع مقوا استفاده می‌شود.
• همچنین در صورت تمایل شما این امکان وجود دارد که از تکنیک برجسته‌سازی برای زیباتر شدن، استفاده شود.

پس جعبه بستنی، مهم است!
ساده از کنار جعبه بستنی نگذرید و برای انتخاب و خرید آن جهت عرضه محصولی به مشتری، وقت بگذارید و وسواس به خرج دهید. هرچه وسواس بیشتری داشته باشید، درنهایت محصولی که به مشتری عرضه می‌کنید، کیفیت بهتری خواهد داشت و درنتیجه بازگشت مشتری به شما تضمین خواهد شد. اگر سؤال و ابهامی هم بود می‌توانید با کارشناسان دیاکو تماس بگیرید.

برای سفارش محصول هم تنها کافی است از طریق فروشگاه وب‌سایت Diako.biz اقدام کنید و محصول موردنظرتان را خریداری کنید. روزهای خنکی را برایتان آرزو می‌کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد