تفاوت تولید نایلون درجه ۱ و ۲ در چیست؟

تفاوت تولید نایلون درجه ۱ و ۲
بسیاری از خریداران نایلون و نایلکس این سوال برایشان مطرح است که تفاوت تولید نایلون درجه ۱ و ۲ چیست و در کاربرد ، ظاهر ، مقاومت و ماندگاری چه تاثیری دارد . در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تفاوت تولید نایلون درجه دو با یک ( نایلکس درجه دو ) را با شما مطرح کنیم .

تفاوت ظاهری بین مواد اولیه درجه ۱ و ۲
در مواد اولیه پلاستیکی خاصیتی به نام آنتی اکسیدان وجود دارد که در تولید پلاستیک از بین رفتن مواد اولیه در مرحله اکستروژن جلو گیری می کند از همین جهت مواد اولیه ای که یک بار توسط داغی و حرارت ذوب شده اند خاصیت آنتی اکسیدان خود را از دست می دهند یا به شدت کاهش پیدا می کند که در آخر باعث تیرگی محصول می شود و به طور کامل بی کیفتی نایلون یا نایلکس مشخص می شود که موارد تبلیغاتی اصلا مواد درجه ۲ پیشنهاد نمی شود زیرا باعث القا بی کیفتی توسط فرد گیرنده می شود که نه تنها باعث افزایش بازده تبلیغاتی نمی شود بلکه حس بی کیفیتی را به فرد مصرف کننده می دهد که در آخر باعث سلب اعتماد می شود .

دیگر مواردی که می توان برای تفاوت ظاهری اشاره کرد خاصیت کدر بودن است که با دقت فراوان قابل مشاهده می باشد همینطور با قرار دادن نایلون یا نایلکس زیر نور خورشید می توانید رگه هایی درون آن مشاهده کنید .

نایلون درجه ۲ و ۳ در چه مواردی کاربرد دارند
یکی از بهترین و کاربردی ترین مثال ها برای استفاده مواد اولیه ضایعاتی تولید کیسه زباله می باشد زیرا هیچ دلیلی وجود ندارد که از مواد اولیه درجه برای پلاستیک زباله استفاده شود ، مواد درجه ۳ را حتی برای کیسه زباله هم پیشنهاد نمی کنیم مگر با درخواست خود مشتری
همنیطور با توجه به صنفی کاری و شغلی که دارید اگر می بینید نیازی به نمونه درجه یک ندارید بهتر است برای کاهش هزینه از مواد اولیه ضایعاتی درجه ۲ استفاده کنید . به طور مثال یک فروشنده قطعات مکانیکی نیازی به استفاده از مواد درجه ۱ و باکیفیت را ندارد پس برای کاهش هزینه به صورت قابل توجه ای پیشنها می کنیم از مواد درجه ۲ استفاده کند اما یک فروشنده لباس ، داروخانه ، رستوران و این دسته از مشاغل پیشنهاد نمی کنیم از مواد درجه ۲ استفاده کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد