بهترین جایگزین کیسه فریزر چیست

بهترین جایگزین کیسه فریزر چیست

مواد پلاستیکی بر خلاف کارایی بالایی که دارند می توانند مضراتی برای موجودات زنده داشته باشند از این رو مردم و دوست داران طبیعت تلاش می کنند تا مصرف این محصولات را به حداقل برسانند، یکی از این محصولات که در هر خانه و مکانی کاربرد دارد، کیسه فریزر است که برای نگهداری مواد غذایی از آن ها استفاده می کنند، کیسه فریزرها انواع مختلفی دارند و در اندازه های متفاوت تولید می شوند. همانطور که می دانید کیسه فریزر از ماده ای به اسم پلی اتیلن فشرده تولید می شود، پلی اتیلن از مواد نفتی و پتروشیمی تشکیل می شود که حتی بوییدن آن برای سلامت مضر است، استفاده از کیسه های فریزر به خصوص در نانوایی ها خطرناک و زیان آور است.

بهترین جایگزین های کیسه فریزر
یکی از بهترین جایگزین ها برای کیسه فریزر، کیسه های پارچه ای می باشند که هیچگونه ضرری برای سلامت افراد و محیط زیست ندارند، کیسه های پارچه ای بهتر است نخی و قابل شستشو باشند تا استفاده از آن ها راحت و سالم باشد. طبق تحقیقات و آمارها هر سال هزاران تن پلاستیک تولید می شود که در هنگام دور ریختن به دلیل ماندگاری و تجزیه طولانی 50 تا 500 سال در محیط باقی می ماند، با توجه به این اطلاعات تا حد امکان باید استفاده از کیسه های فریزر را محدود کرد، 21 تیرماه را روز بدون کیسه پلاستیکی نامگذاری کرده اند و شعار آن امروز یک کیسه پلاستیکی کم تر است و باید تا می توانید از کیسه پلاستیکی و فریزر دوری کنید هر چند استفاده از این کیسه ها امری جا افتاده است اما اگر به فکر سلامت خود و دیگر جانداران هستید باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.
یکی دیگر از جایگزین های کیسه فریزر پاکت های کاغذی می باشند که می توان با استفاده از کاه باقیمانده های مزارع نیشکر، آن ها را تولید کرد، با توجه به ضرری که کیسه های فریزر برای طبیعت دارند بهتر است از این جایگزین ها استفاده کرده و از تخریب محیط زیست جلوگیری کنید.
LDPE یکی از جایگزین های کیسه فریزر است اما HDPE ضخیم تر بوده و قابل استفاده مجدد است.
استفاده از از مواد تجزیه پذیر که از نشاسته ذرت تهیه می شوند نیز از جایگزین های کیسه فریزر است.

نکاتی درباره استفاده از جایگزین برای کیسه فریزر
امروزه افراد تلاش می کنند مصرف کیسه فریزر و دیگر محصولات پلاستیکی را کم کنند از این نظر باید جایگزین مناسب و بی خطری را برای آن ها پیدا کرد، در این مقاله به چند نکته در مورد جایگزین کردن برای کیسه فریزر اشاره می کنیم:

در هنگام خرید از کیسه های پارچه ای استفاده کنید، از فروشندگان بخواهید از پاکت های کاغذی به جای کیسه فریزر استفاده کنند یا هر فرد کیسه پارچه ای مخصوص خرید داشته باشد.
کیسه های پارچه ای انتخاب نمایید که قابلیت بازیافت داشته باشند و بتوان به راحتی چندین بار از آن ها استفاده کرد.
مواد غذایی را انتخاب کنید که بشود به جای کیسه فریزر در ظروف شیشه ای یا مقوایی بسته بندی شوند.
برای فریز کردن مواد غذایی بهتر است از ظروف شیشه ای استفاده شود.
در بسیاری از کشورها مصرف انواع کیسه های پلاستیکی ممنوع است حتی مسافران خارجی وارد شده به کشور نیز باید از این قانون تبعیت کنند و در صورت همراه داشتن هر گونه پلاستیک آن را ضبط و به مرکز بازیافت تحویل می دهند.

5 دیدگاه برای بهترین جایگزین کیسه فریزر چیست ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد