آشنایی با ظرف پلمپ شونده

آشنایی با ظرف پلمپ شونده

در صنایع بسته بندی مواد غذایی و همچنین برای نگهداری خوراکی های فسادپذیر، استفاده از ظروف یکبار مصرف که شرایط ایده آل را برای سالم ماندن مواد غذایی فراهم کند از ضروریات می باشد. ظروف بسته بندی درب دار یا ظرف لانچ باکس یکی از محصولاتی است که برای این منظور تولید و به بازار عرضه شده است اما این ظروف برای آن که بتواند از ورود هوا به داخل ظرف پیشگیری کنند باید خاصیت پلمپ شونده داشته باشند. ظروف پلمپ شونده بهترین گزینه برای نگهداری انواع لبنیات، حبوبات پخته و سبزیجات پخته می باشد.

ظرف پلاستیکی پلمپ دار
ظروف بسته بندی در دار پلاستیکی عموما از نوع یک بار مصرف هستند و در ابعاد، اشکال و اندازه های گوناگون تولید می شوند. برخی از ظروف درب دار پلاستیکی نیز از جنس های محکم تری ساخته شده اند که با عنوان ظروف فریزری در بازار شناخته می شوند. ظروف درب دار یک بار مصرف با توجه به کاربردی که دارند، دسته بندی می شوند که ظروف پلمپ شونده یکی از دسته های پرکاربرد در ظروف یکبار مصرف است.
ظرف پلمپ شونده از جنس های مختلفی تولید می شوند برخی از این ظروف از مواد اولیه با جنس پلی پروپلین یا PP تولید می شوند. ظروف یکبار مصرف پلمپ شونده را می توان در مایکروفر، ماشین ظرفشویی، و فریزر استفاده نمود. از این نوع از ظروف پلمپ شونده می توان برای نگداری مواد غذایی گرم و سرد استفاده نمود . این نوع از ظرف یک بار مصرف از نظر استحکام در شرایط مطلوبی قرار دارد و به دلیل جنس مرغوبی که دارند می توان از آن ها برای چندین بار استفاده نمود.

کاربرد ظروف پلمپ شونده
ظروف پلمپ شونده را می توان برای نگهداری مواد غذایی مختلف در سفر نیز مورد استفاده قرار داد به عنوان مثال می توان خوراکی های خوشمزه از جمله انواع لبنیات و یا مواد خوراکی که برای نگهداری نیاز به بسته بندی محکم و غیر قابل نفوذ دارد استفاده می شود. ظروف پلمپ شونده به صورت شفاف و یا غیر شفاف تولید و عرضه می شوند.
ظروف پلمپ شونده عرضه شده در بازار را می توان برای بسته بندی لبنیاتی که به شکل سنتی تولید می شوند نیز استفاده نمود. همچنین کارگاه های کوچکی که کار تولید و بسته بندی سبزی آماده را انجام می دهند می توانند از این ظروف برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. از دیگر کاربردهای ظروف پلمپ شونده می توان به استفاده برای بسته بندی غذا در رستوران ها و کترینگ هایی که غذا را با پیک برای مشتریان خود ارسال می کنند، اشاره نمود. در تمامی مواردی که برای نگهداری و جابجایی مواد غذایی نیاز به ظروفی با قابلیت پلمپ شدن باشد می توان از این ظروف استفاده نمود.

5 دیدگاه برای آشنایی با ظرف پلمپ شونده ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد